Shopping!

Hej, har varit och shoppat med mamma hela dagen, i Birsta City. Till sällskap hade vi med oss Matilda och hennes mamma. Jag och Matida gick nästan hela tiden tillsammans med mammorna. Vi hade as roligt hela dagen. :) Jag har letat jätte länge efter ett par snygga byxor, men har aldrig hittat några som jag gillar. Men gick runt och kollade idag och hittade ett par brallor. Ett par fina brallor. Så köpte dom, en tröja och ett par skor. ;D Innan vi åkte hem köpte jag och mamma en lakrits-godis, Lakrisal och, för nyttighetens skull, en Loka. Några bilder på grejorna:
image description
Tröja från KappAhl, rea 50:-
image descriptionimage description
Jeans från ginatricot, 499:-
image descriptionimage description
Skor från Din Sko, rea 299:-
Slutresutat + en glaad cheey. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu