Något fel?

Tänkte bara fråga om det inte går att kommentera inläggen på våran blogg? Linnea och jag satt och pratade med varandra på Skype och kom fram till att det inte gick att kommentera inläggen. Men jag vet inte om det bara är vi som inte kan göra det. Så om du kan kommentera, gör det. Så att vi vet. :) Det skulle vara jätte snällt. Jag och Linnea kom också på att jag inte har bloggat på 2 dagar nu. Så det var väl dags? ;D Vi har väl suttit i kanske 1 timme & 30 minuter, heheh.. Vi ska slänga ihop en ny header och byta bakgrund till någon ljus färg. Men vi kommer nog att ha någon annan design sen. Btw, har ungefär 7 blåmärken på mitt högra lår och typ 4 på mitt vänstra lår. Två på varje arm och en bula i pannan. Nivet slalom, det är en farlig sport, det! Imorgon blir det slalom + storslalom-tävling i Junsele. Båda tävlingarna på samma dag. Kommer väl lägga upp bilder och resultat senare. Är ganska nervös, första tävlingen, vetni.. :/ På söndag ska jag till Ellen och rida i hennes stall. Ska rida en häst som är hennes egna. Hon har typ 4 stycken. LYX! Tänk att ha det så, va! :)
Hennes blogg; www.blacklady45.devote.se
Vi hörs, puss! ♥
Haha, ni får nöja er med en webcambild! Glöm inte att kommentera (om ni kan)!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni äger!<3

Eran blogg är bäääässsttttt!

2012-01-20 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu